Roanoke-Cherokee-Gatlingburg

17 juli 2018 - Gatlinburg, Tennessee, Verenigde Staten

Om 7.30 am vervolgen we onze reis. Via de Blue Rige Mountains zetten we koers naar Ashville voor de lunch in Cracker Barrel. Daarna over de Blue Ridge Parkway naar Cherokee. Prachtig plaatsje in de Great Smoky Mountains. Bij aankomst een fikse regenbui op ons dak, maar tegen de tijd dat we uit de bus stappen is het al weer droog.
Snel wat dingen gekocht bij de Native (ja hoor daar is ie , die indiaan) en hup de bus weer in. Want ja tijd is er niet veel om iets te bekijken. We hebben een strak schema. Na Cherokee naar Gatlingburg waar we rond 16.30 aankomen. Hup spullen naar de kamer en om 17.15 weer weg. We gaan naar een dinner show; Dolly Parton's Stampede in Pigeon Forge net buiten Gatlingburg. Een show met veel paarden, maar ook bizons en acrobatiek.
Heel erg leuk en het eten was prima. Daarna om 20.30 Gatlingburg in en Repleys horrorhuis bezocht (en dat was voor de tweede keer spijt). Daarvoor al al naar een ander spookhuis (Mysterious Mansion) dus voor de 2 de keer een hartverzakking. Dat spookhuis ligt naast ons hotel Edgewater. Wat een verschrikking! En dat moet leuk zijn! De echte acteurs jagen je de stuipen op het lijf ( ook in Repleys). Is niet meer voor herhaling vatbaar.En oh ja we hebben ook nog twee bruine beren op de weg gezien op weg naar Dolly. Heb er geen foto's van. Ging erg snel.Die zijn hier veel, dus hele bus op zijn kop voor foto.
De avond afgesloten met de jongens van"Midnight Run". Te gekke muziek wat echt in het zuiden past.
Ben nu wel gaar dus we gaan slapen. Foto's volgen.