Orlando-Miami

25 juli 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen om 7.45 am vertrokken. We rijden als eerste naar Kennedy Space Center. We bezoeken er Atlantis en gaan in een simulator waarbij je als in een raket wordt afgeschoten.
Was wel leuk. Mijn interesse ligt nou niet bepaalt bij de ruimtevaart (eerlijk gezegd vind ik er niks aan, geld hetzelfde voor auto's ), maar Ruby vond het wel leuk. Vond met name de 3 D films leuk. Rond 12.45 pm was het gedaan met de pret en kwam er heel slecht weer aanzetten waar ze in Nederland jaloers op konden zijn. Even later gaat het flink los met onweer en plaatselijk wateroverlast. Aan het eind bereiken we Miami, onze eindbestemming. Van de stad zien we weinig door de regensluiers. Tussen 18.00 en 19.00 pm komen we aan in ons hotel. Hebben prachtige kamer met open keuken.
Morgen vertrek naar huis en dat vind ik ook wel weer fijn. Het eten vind ik hier 3 x niks. Gewoon niet te pruimen en vastfood vind ik helemaal vreselijk, al die vieze hamburgers😝.
Had vanavond kant en klaarmaaltijd, gehaald bij de local supermarket, maar was ook niks.
Morgen om 12.00 vertrek. Met de shutle naar vliegveld. Nu eerst even wat slapen. Lijkt wel alsof de moeheid in je botten gaat zitten.