Orlando-Universal Studio's

24 juli 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Een lange vermoeiende, maar oh zo geweldige dag. We zouden vanmorgen om 8.45 am opgehaald worden met de shutlebus voor de lobby van het hotel. Er gingen nog meer mensen uit onze groep mee. Er kwam wel een shutle voor de Disney parken, maar de shutle naar de Studio's was er om 9.05 nog steeds niet. Omdat het in Memphis op de terugweg ook al fout was gegaan en wij ook een taxi moesten nemen om weer terug te komen, was ik er nu helemaal klaar mee met die kut shutle bussen. Wij (Ruby) heeft de Uberapp dus Uber bestelt die er binnen 3 min. was en wij vertrokken. De grote met je kut bus. Zo zonde van mijn tijd. Wij waren met z'n 2 $20,- kwijt. Was evengoed nog een half uurtje rijden.
We hebben ons prima vermaakt. In Island of Adventure eerst naar Harry Potter het kasteel gedaan en toen met de trein naar Diagonaal Alley in het andere park. Bijna 2 uur in de rij gestaan voor de Goudgrijpbank, een 3 D attractie. Was zo leuk.
Daarna fish and chips gegeten en het park doorgelopen. Dan weer terug met de trein naar Island of Adventure en de King Kong attractie nog gedaan. Ondertussen nog de spetterende lichtshow bij het kasteel mee gemaakt. Zo fantastisch. Het hele gebeuren staat op film.
Rond 22.00 het park verlaten. Er zijn dan duizenden mensen op de been. Zo waanzinnig groot is het hier. Weer een Uber bestelt die na 7 min. al kwam. Fantastisch die Uber en goedkoper dan de taxi. Ik ga niet in op wat Uber is, maar de uitvinder van dit systeem krijgt van mij een lintje. Rond 23.30 weer terug in hotel. Tijd om te slapen. Al 18 uur op de been.
By the way het aantal foto's wat ik tot nu toe gemaakt heb zal de 1500 tot 2000 benaderen. Waanzinnig! Morgen naar Kennedy Space Center en eindbestemming Miami. Nu maar ff dromen.