Gatlingburg-Knoxville-Nashville

18 juli 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Nashville Tennessee, City of music. Geweldige stad. Het swingt hier op elke straathoek van Broadway! In elke pub, café is er muziek te vinden. We worden er blij van. Nederland is zo ver weg. Heerlijk!
Vanmorgen om 8.00 vertrokken en via Knoxville naar Nashville gereden. Het is hier een uur vroeger dan in Gatlingburg zodat het tijdsverschil met Nederland nu 7 uur vroeger bedraagt.
We hebben gewandeld over Broadway en hebben genoten. Het is hier zo fantastisch maar wat hebben we kort tijd.
Rond 13.15 een bezoek gebracht aan de Hall of Fame met al die country artiesten en countrymuziek 😍😍. Vervolgens naar Studio B waar heel veel artiesten hun platen hebben opgenomen waaronder Jim Reeve, Dolly Parton en niet te vergeten Elvis Presley. Kippenvel hoor als we nummers van hem te horen krijgen. Het allermooist is de vleugel waarachter hij gespeeld heeft en een blauw kruis op de vloer waar hij gestaan heeft tijdens het opnemen van een nummer in het donker. Verre impressive. Oh en lekker meezingen hoor. De gids kon het allemaal zo mooi vertellen op een boeiende manier.
Eind van de middag aankomst in ons hotel. Ook een fantastisch hotel. Denk dat ik er een week aanpak hier. Veeel te leuk. Bijzonder dat we dit mogen meemaken. En dan alle luxe die je hier ziet, het kan niet op!

1. Martha Smit:
    19 juli 2018
    Ziet er gezellig uit,prettiger vakantie nog. Morgen gaan we ook eindelijk op vakantie. Overnachten in Bremen en zaterdag vertrekken we met de boot naar Oslo waar we zondagmorgen aankomen. Foto,s zijn te zien op Facebook.
  2. Martha Smit:
    19 juli 2018
    Fijne vakantie en geniet ervan!