Washington DC-Williamsburg-Roanoke

16 juli 2018

Het weer is hier warm en zeer vochtig. Vochtigheidsgraad van rond de 80 %. Tropisch dus.
Vanmorgen vroeg uit de veren. We hadden heerlijk geslapen en pas wakker toen de wekker ging: 4.30. Koffer om 7.00 voor de kamer gezet en we zijn om 8.00 vertrokken. Had dus nog een uurtje om het blog bij te werken. Wifi in de bus is waardeloos en niet geschikt om foto's te uploaded.
Washington DC ligt inmiddels ver achter ons. Vanuit Washington naar Wiliamsburg gereden. Dit prachtige coloniaal stadje is een plaatje. We hebben er 2 uur doorgebracht en hebben er de Duke of Cloucester street op en neer gelopen. De gebouwen zijn opnieuw gebouwd ,want het oude was in verval geraakt. Wij zijn er meteen verliefd op geraakt.
Na Williamsburg naar Jamestown en zijn we met de ferry de James rivier overgestoken naar Farmville. Wat later op de middag nog inkopen gedaan en een leuk geweer op de kop weten te tikken. Als je 18 bent kun je gewoon daar een geweer kopen.
Verder was de rit erg lang vandaag zo'n 650km.
Inmiddels zijn we in Roanoke voor de overnachting en vallen mijn ogen dicht.