Ingecheckt

12 juli 2018 - Oegstgeest, Nederland

Nog zo'n 14 uur voor vertrek. Vanmorgen ingecheckt op de site van de KLM. Voor mijzelf wel een boardingpass uit kunnen printen, maar niet voor Ruby. Dit heeft te maken met het feit dat we naar de VS reizen dus overdreven veiligheidsmaatregelen. Morgen dus in de rij voor de incheckbalie. Gaat goed komen. Taxi om 7.00 am bestelt dus rond 7.30 am op Schiphol.
Vanavond afscheid van mijn hondjes😢. Die gaan uit logeren.
Toevallig zag ik vanmorgen op RTL-nieuws dat er een tentoonstelling op Times Square is waarbij TS wordt afgebeeld als onder water gelopen plein. Je moet daarbij wel gebruik maken van een VR bril of met je smartphone. Je kijkt dan als het ware tegen de onderkant van bootjes aan alsof je onder water bent. Zag wel dat het er mega druk was.
We gaan het zien🤗.

1. Martha Smit:
    12 juli 2018
    Ik wens jou en Ruby een voorspoedige vakantie toe. Hopelijk gaat alles lukken en is er geen stroomstoring, staking of andere calamiteit op Schiphol.En pas op voor hitsige indianen. Veel plezier😘