Grote hoogte

13 juli 2018

We zijn op weg naar New York en zitten in het vliegtuig op grote hoogte. Ik vind het bizar dat we wifi hebben. Was vroeg dag vanmorgen (uurtje of 4.30). De taxi was op tijd en rond 7.30 am stonden we op Schiphol. Boarding passen uitgeprint en koffer afgegeven. Was ook erg druk dus onze tijd hadden we hard nodig. Nog gauw een liter koffie naar binnen gegoten en naar de " pre-gate" voor extra controle.Dan begint het hele circus. Controle hier en controle daar en omdat we naar de VS vliegen bij de gate nr.43, waar het vliegtuig uiteindelijk staat nog eens een controle. Ruby had de rode kaart😂dus die was de klos voor nog een controle van handbagage en werd nog eens grondig gefouilleerd. Voordeel was wel dat ze als een van de eersten in het vliegtuig zat.
Momenteel ben ik Hostiles aan het kijken, maar omdat het niet ondertiteld is kan ik het moeilijk volgen. Dus dacht ik: ik scrijf maar een paar regels.
Het is donker in het vliegtuig. De luikjes zijn dicht, omdat de zon fel schijnt. Lunch hebben we al gehad, maar had geen honger. Net 2 bolletjes met kaas op.
Het is 14.00 en we hangen boven de Atlantic. Nog 4.45 min. vliegen. Ik ga m'n ogen dicht doen. Rustige vlucht.

1. Martha Smit:
    13 juli 2018
    Volgende week gaan wij ook op vakantie.Boodschappen meenemen en verder alles inpakken. Het is net een verhuizing. Sterkte met de jet- lag straks.